Funcție vacantă: manager de oficiu
Scopul general al funcției: Oferirea serviciilor superioare de secretariat, cancelarie şi sprijin administrativ directorului ADR Nord, personalului şi Consiliului Regional pentru Dezvoltare Nord pentru a asigura că serviciile sunt furnizate eficient.
Managerul de oficiu va fi angajat în cadrul Secției administrative. Concursul va fi desfășurat în două etape (prima etapă - selectarea candidaților prin verificarea îndeplinirii condițiilor de participare; a doua etapă - interviul de angajare).
Condiții de participare:
- Cetățean(ă) al/a Republicii Moldova
- Studii superioare în ştiinţe sociale, juridice sau alte ştiinţe conexe;
- Experienţa anterioară într-o poziţie similară este binevenită;
- Competenţă în utilizarea computerului cu cunoştinţe a aplicaţiilor Microsoft;
- Cunoaşterea excelentă a limbii române; cunoașterea limbilor engleză și/sau rusă va fi un avantaj;
- Abilități excelente de comunicare și manageriale.
Sarcini și responsabilități:
- Asigurarea unor servicii de asistenţă în birou pentru a asigura eficienţa şi eficacitatea în cadrul ADR;
- Receptarea, direcţionarea şi reproducerea apelurilor telefonice şi mesajelor fax;
- Menţinerea sistemului general de evidenţă şi înregistrarea corespondenţei;
- Asistenţă în planificarea şi pregătirea şedinţelor, conferinţelor şi apelurilor telefonice de conferinţă;
- Răspunde la solicitări publice;
- Direcţionarea publicului larg la membrul personalului corespunzător;
- Menţinerea unui inventar adecvat al materialelor de birou;
- Furnizarea serviciului de procesare a textului, suportului administrativ şi de secretariat pentru directorul ADR;
- Procesarea textuală a tuturor documentelor oficiale;
- Furnizarea unor servicii de secretariat pentru CRD;
- Organizarea şi asigurarea convocării şedinţelor CRD;
- Elaborarea, pregătirea şi prezentarea lucrărilor în cadrul şedinţelor CRD;
- Întocmirea şi semnarea proceselor-verbale în timpul şedinţelor CRD;
- Asistarea preşedintelui şi membrilor CRD în timpul dintre şedinţe;
- Asigurarea înregistrării, păstrării şi arhivării documentelor şi a altor acte ale CRD;
- Asigurarea afişării pe pagina web a ADR Nord a ordinii de zi, proceselor-verbale şi deciziilor din timpul şedinţelor, aprobate de CRD;
- Primirea şi distribuirea corespondenţei CRD;
- Efectuarea altor activităţi necesare pentru a asigura funcţionarea eficientă a CRD.
Referințe pentru interviul de angajare:
Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă/prin e-mail dosarul de concurs care va conţine:
- CV-ul (în formă tipică, cuprinzând experiența relevantă pentru postul respectiv);
- Copia buletinului de identitate;
- Copii ale documentelor care certifică nivelul educațional: titluri / diplome / certificate, în confirmarea studiilor obținute - pentru funcțiile care necesită asemenea cunoștințe sau calități;
- Copia cărții de muncă, ca dovadă documentară a experienței de muncă anterioare, cu excepția cazurilor în care persoana este angajată pentru prima oară.
Date de contact:
- Agenția de Dezvoltare Regională Nord
- tel./fax: (231) 29682
- adresă poştală: MD-3100, municipiul Bălți, Piața Vasile Alecsandri, 8A
- persoană de contact: Ion Iliev, specialist cadre
- e-mail: jurist.adrnord@gmail.com
Data limită până când poate fi depus dosarul este 22 decembrie 2017, ora 17.00.