Agenția de Dezvoltare Regională Nord anunță concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante:
1. Specialist în elaborarea, implementare și monitorizarea proiectelor (2 unități);
2. Specialist în materie de strategie și planificare (2 unități);
3. Specialist în finanțe și contabilitate;
4. Specialist în comunicare;
5. Jurist;
6. Manager de oficiu.
Informația privind condițiile de desfășurare a concursului este următoarea:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Secția planificare strategică și programare
Funcțiile vacante: Specialiști în materie de strategie și planificare ( 2 unități).
Scopul general al funcției:
- Oferirea îndrumării și executarea nevoilor ulterioare ale ADR și ale regiunii în baza principiilor de dezvoltare durabilă - implementarea durabilă primară a priorităților regionale frecvent identificate integrate cu perspective economice, sociale, culturale și de mediu.
Sarcinile de bază:
- Conducerea, facilitarea și participarea în exercițiile de planificare strategică și inițiativele de management a ADR;
- Asistarea în evaluarea nevoilor de asistență tehnică în sectoarele prioritare ale regiunii;
- Coordonarea pregătirii planurilor de acțiuni detaliate pentru realizarea priorităților pe termen mediu și pe termen scurt identificate în Strategia de dezvoltare regională;
- Actualizarea bazei de date a ADR cu datele relevante din regiunea de dezvoltare;
- Evaluarea posibilităților și nevoilor de instruire cu privire la problemele de dezvoltare regională în ADR;
- Asigurarea unei implicări corespunzătoare a APL, societății civile regionale și sectorului privat în activitățile de DR;
|
Condițiile de participare la concurs:
Condițiile de bază:
- Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
- Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;
- Abilități excelente personale, de comunicare și manageriale.
|
Cerințele specifice:
- Studii superioare în Management/Administrare Publică/Administrarea Afacerilor/Economie sau alte domenii legate de dezvoltare;
- Experiența profesională minim 1 an de lucru cu strategiile/programele/proiectele de planificare, implementare și raportare;
- Cunoașterea strategiilor de dezvoltare naționale și regionale;
- Abilitatea de a forma și menține relații eficiente cu APL, ONG-uri și reprezentanți ai sectorului privat;
- Abilități de lucru cu informația, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză și sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine și a echipei, soluționare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Secția management proiecte
Funcțiile vacante: Specialiști în elaborarea, implementare și monitorizarea proiectelor (2 unități)
Scopul general al funcției:
- Oferirea asistenței în dezvoltarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor și activităților programului din cadrul Agenției
Sarcinile de bază:
- Asistă la pregătirea profilurilor proiectului, inclusiv elaborarea bugetelor și implementarea orarelor;
- Dezvoltarea implementării proiectului și indicatorilor de performanță în legătură cu managementul și convenirea asupra cerințelor de raportare;
-Asistarea în evaluarea licitațiilor și pregătirea rapoartelor de evaluare;
- Implementarea strategiei de monitorizare și evaluare a proiectului și recomandarea modificărilor pe baza experienței transferabile;
- Propune modalități de a introduce constatări de monitorizare și evaluare în luarea deciziilor
Condițiile de participare la concurs:
Condițiile de bază:
- Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
- Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;
|
Cerințele specifice:
- Studii superioare în Management/Managementul sectorului public/Administrarea afacerilor;
- Abilitatea de a construi și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
- Cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public;
- Experiența profesională în domeniul;
- Abilitatea de a construi și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
- Cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public;
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Secția financiară și achiziții
Funcție vacantă: Specialist finanțe și contabilitate
Scopul general al funcției:
- Să fie responsabil pentru operațiile financiare și contabile generale ale Agenției conformStandardelor de contabilitate din Moldova;
Sarcinile de bază:
- Organizarea metodologiei de contabilitate și de raportare în conformitate cu Standardele de contabilitate din Republica Moldova;
- Pregătirea bugetului anual asupra costurilor;
- Înregistrarea cu autoritățile fiscale locale și asigurarea ca toate rapoartele financiare și fiscale statutare să fie pregătite în timp util;
- Stabilirea procedurii de raportare interne și externe, inclusiv administrarea contului, pentru a reflecta situația financiară a agenției;
- Asigurarea ca toate articolele de venituri și cheltuieli să fie înregistrate în registrele locale și cărți în conformitate cu cerințele juridice din Republica Moldova și politica contabilă a ADR;
- Organizarea salarizării angajaților;
Condițiile de participare la concurs:
Condițiile de bază:
- Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
- Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;
Cerințele specifice:
- Licențiat în Economie, de preferință, Finanțe și Contabilitate;
- 3 ani de experiență ca contabil;
- Cunoștințe profunde și experiență în lucrul cu Standardele de Contabilitate ale Republicii Moldova;
- Cunoștințe excelente a legislației Republicii Moldova;
- Abilități excelente de comunicare;
- Abilități de lucru cu informația, analiză și sinteză;
- Cunoștințe de operare la calculator: aplicațiile Microsoft (Word, Excel, Acces, PowerPoint) și Internet.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Funcție vacantă: Specialist în comunicare
Scopul general al funcției:
- Să asigure îndeplinirea calitativă a sarcinilor și atribuțiilor ce țin de relațiile cu mass-media ale ADR Nord
Sarcinile de bază:
- Să asigure politica de transparență a Serviciului de Presă, gestionează imaginea publică a instituției pe plan intern și extern, relațiile acesteia cu societatea, structurile statului și cetățenii;
- Să ofere reprezentanților mass media informații veridice despre activitatea agenției;
- Să participe la organizarea și desfășurarea conferințelor de presă ale factoriilor de decizie ai instituției;
- Să realizeze și să mențină o permanentă legătură cu Agențiile de presă, posturile TV și radio, precum și cu edițiile periodice și cotidiene;
- Să realizeze comunicate de presă;
- Să gestioneaze și să monitorizeze plasarea informației pe site-ul oficial al ADR Nord;
Condițiile de participare la concurs:
Condițiile de bază:
- Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
- Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;
Cerințele specifice:
- Studii superioare, de licență sau echivalente, preferabil în domeniul jurnalistic, relațiilor cu publicul;
- Cursuri de perfecționare profesională în domeniul relațiilor cu publicul, administrației publice.
- Cunoașterea legislației în domeniu;
- Cunoașterea managementului relațiilor cu publicul;
- Atitudini/comportamente - respect față de oameni, spirit de inițiativă, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendință spre dezvoltare profesională continuă.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Funcție vacantă: Jurist
Scopul general al funcției:
- Este asigurarea juridică a activității ADR Nord
Sarcinile de bază:
- Coordonarea exercitării controlului aplicării în cadrul agenției a legislației;
- Coordonarea acordării asistenței metodologice în domeniu;
- Reprezintă, în modul stabilit, interesele agenție în instanțele judecătorești și alte organe;
- Răspunde de efectuarea, în termenii stabiliți, a controalelor și a activității de monitorizare și evaluare;
- Răspunde de examinarea în termen a petițiilor ce țin de domeniul de activitate;
- Răspunde de corespunderea cu legislația în vigoare a dispoziților, ordine, regulamente și a altor documente vizate;
Condițiile de participare la concurs:
Condițiile de bază:
- Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
- Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;
Cerințele specifice:
- Studii superioare, de licență sau echivalente în drept;
- Cunoașterea legislației în domeniu;
- Cunoașterea managementului;
- Abilități bune de comunicare;
- Abilități de lucru cu informația, analiză și sinteză;
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Funcție vacantă: Manager de oficiu
Scopul general al funcției:
- Oferirea serviciilor superioare de secretariat, cancelarie și sprijin administrativ directorului ADR, personalului și CRD-ului pentru a asigura că serviciile sunt furnizate într-un mod efectiv și eficient.
Sarcinile de bază:
- Asigurarea unor servicii de asistență în birou pentru a asigura eficiența și eficacitatea în cadrul ADR;
- Recepționarea, direcționarea și reproducerea apelurilor telefonice și mesajelor de fax;
- Menținerea sistemului general de evidență și înregistrarea corespondenței;
- Asistență în planificarea și pregătirea ședințelor, conferințelor și apelurilor telefonice de conferință;
- Răspunde la solicitări publice;
- Direcționarea publicului larg la membrul personalului corespunzător;
- Menținerea unui inventar adecvat al materialelor de birou;
- Procesarea textuală a tuturor documentelor oficiale;
Condițiile de participare la concurs:
Condițiile de bază:
- Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
- Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;
Cerințele specifice:
- Studii superioare, de licență sau echivalente în drept;
- Cunoașterea legislației în domeniu;
- Cunoașterea managementului;
- Abilități bune de comunicare;
- Abilități de lucru cu informația, analiză și sinteză;
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail Dosarul de concurs:
1. CV - ul (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevant pentru postul respectiv);
2. Copia buletinului de identitate;
3. Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare (por fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale p/u a verifica veridicitatea lor);
4. Copia carnetului de muncă (por fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale p/u a verifica veridicitatea lor);
Data limită pînă la care poate fi depus Dosarul de concurs - 28.04.2011
Tel/fax. - 231 6 19 80
e-mail - adrnord@gmail.com, office@adrnord.md
adresa poștală - MD-3100, mun. Bălți, piața V. Alecsandri 8a
persoana de contact - Bejan Olga, specialist cadre