Prima   -  Anunțuri & invitații   -  Anunțuri - ANUNȚ privind suplinirea postului vacant de manager de oficiu

ANUNȚ privind suplinirea postului vacant de manager de oficiu

26.02.2013   1927 accesări  

Agenția de Dezvoltare Regionale Nord anunță suplinirea funcției de manager de oficiu. Contractul individual de muncă al actualului manager de oficiu urmează a fi suspendat, în legătură cu aflarea angajatului în concediul prevăzut de art. 124 din Codul Muncii al Republicii Moldova.

Scopul general al funcției

  • Oferirea eficientă a serviciilor superioare de secretariat, cancelarie și sprijin administrativ directorului ADR Nord, personalului și CRD Nord.

Sarcinile de bază:

  • Asigurarea serviciilor de asistență în birou pentru a asigura eficiența și eficacitatea în cadrul ADR;
  • Receptarea, direcționarea și reproducerea apelurilor telefonice și mesajelor de fax;
  • Menținerea sistemului general de evidență și înregistrarea corespondenței;
  • Asistență în planificarea și pregătirea ședințelor, conferințelor și apelurilor telefonice de conferință;
  • Răspunde la solicitări publice;
  • Direcționarea publicului larg la membrul personalului corespunzător;
  • Menținerea unui inventar adecvat al materialelor de birou;
  • Furnizarea serviciului de procesare a textului, suportului administrativ și de secretariat pentru directorului ADR;
  • Procesarea textuală a tuturor documentelor oficiale;
  • Furnizarea unor servicii de secretariat pentru CRD;
  • Organizarea și asigurarea convocării ședințelor CRD;
  • Elaborarea, pregătirea și prezentarea lucrărilor în cadrul ședințelor CRD;
  • Întocmirea și semnarea proceselor-verbale în timpul ședințelor CRD;
  • Asistarea președintelui și membrilor CRD în timpul dintre ședințe;
  • Asigurarea înregistrării, păstrării și arhivării documentelor și a altor acte ale CRD;
  • Asigurarea afișării pe pagina web a ADR a ordinii de zi, proceselor-verbale și deciziilor din timpul ședințelor, aprobate de CRD;
  • Primirea și distribuirea corespondenței CRD;
  • Efectuarea altor activități necesare pentru a asigura funcționarea eficientă a CRD.

Condițiile de participare la concurs:

Cerințe:

  • Studii superioare în științe sociale, juridice sau alte științe conexe;
  • Experiența anterioară într-o poziție similară este binevenită;
  • Cunoașterea excelentă a limbii române, oral și scris, și a limbii ruse; cunoașterea limbii engleze va fi un avantaj;
  • Competențe în utilizarea computerului; cunoașterea aplicațiilor Microsoft Office;
  • Abilități de comunicare și manageriale excelente.

Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail dosarul de concurs:

  • Formularul de participare;
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare (vor fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor);
  • Copia carnetului de muncă (por fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor);

Data limită până la care poate fi depus dosarul de concurs este 15 martie 2013.

  • Tel./fax: (231) 6-19-80
  • E-mail: adrnord@gmail.com, office@adrnord.md  
  • Adresa poștală: MD-3100, mun. Bălți, piața V. Alecsandri, 8 A.
  • Persoană de contact:Tatiana Vâlcu, manager de oficiu.