print
ANUNȚ privind organizarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante în cadrul Agenției de Dezvoltare Regională Nord
13.04.2011
1751 accesări

Agenția de Dezvoltare Regională Nord anunță concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante:

1.     Specialist în elaborarea, implementare și monitorizarea proiectelor (2 unități);

2.     Specialist în materie de strategie și planificare (2 unități);

3.     Specialist în finanțe și contabilitate;

4.     Specialist în comunicare;

5.     Jurist;

6.     Manager de oficiu.

Informația privind condițiile de desfășurare a concursului este următoarea: 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Secția planificare strategică și programare  

Funcțiile vacante: Specialiști în materie de strategie și planificare ( 2 unități).

Scopul general al funcției:

  •  Oferirea îndrumării și executarea nevoilor ulterioare ale ADR și ale regiunii în baza principiilor de dezvoltare durabilă - implementarea durabilă primară a priorităților regionale frecvent identificate integrate cu perspective economice, sociale, culturale și de mediu.

Sarcinile de bază:

  • Conducerea, facilitarea și participarea în exercițiile de planificare strategică și inițiativele de management a ADR;
  • Asistarea în evaluarea nevoilor de asistență tehnică în sectoarele prioritare ale regiunii;
  • Coordonarea pregătirii planurilor de acțiuni detaliate pentru realizarea priorităților pe termen mediu și pe termen scurt identificate în Strategia de dezvoltare regională;
  • Actualizarea bazei de date a ADR cu datele relevante din regiunea de dezvoltare;
  • Evaluarea posibilităților și nevoilor de instruire cu privire la problemele de dezvoltare regională în ADR;
  • Asigurarea unei implicări corespunzătoare a APL, societății civile regionale și sectorului privat în activitățile de DR;

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;
  • Abilități excelente personale, de comunicare și manageriale.

Cerințele specifice:

  • Studii superioare în Management/Administrare Publică/Administrarea Afacerilor/Economie sau alte domenii legate de dezvoltare;
  • Experiența profesională minim 1 an de lucru cu strategiile/programele/proiectele de planificare, implementare și raportare;
  • Cunoașterea strategiilor de dezvoltare naționale și regionale;
  • Abilitatea de a forma și menține relații eficiente cu APL, ONG-uri și reprezentanți ai sectorului privat;
  • Abilități de lucru cu informația, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză și sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine și a echipei, soluționare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Secția management proiecte  

Funcțiile vacante: Specialiști în elaborarea, implementare și monitorizarea proiectelor (2 unități)

Scopul general al funcției:

  • Oferirea asistenței în dezvoltarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor și activităților programului din cadrul Agenției

Sarcinile de bază:

-       Asistă la pregătirea profilurilor proiectului, inclusiv elaborarea bugetelor și implementarea orarelor;

-    Dezvoltarea implementării proiectului și indicatorilor de performanță în legătură cu managementul și convenirea asupra cerințelor de raportare;

-Asistarea în evaluarea licitațiilor și pregătirea rapoartelor de evaluare;

-    Implementarea strategiei de monitorizare și evaluare a proiectului și recomandarea modificărilor pe baza experienței transferabile;

-       Propune modalități de a introduce constatări de monitorizare și evaluare în luarea deciziilor

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

 

Cerințele specifice:

  • Studii superioare în Management/Managementul sectorului public/Administrarea afacerilor;
  • Abilitatea de a construi și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
  • Cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public;
  • Experiența profesională în domeniul;
  • Abilitatea de a construi și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
  • Cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public;

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Secția financiară și achiziții

Funcție vacantă: Specialist finanțe și contabilitate

Scopul general al funcției:

  • Să fie responsabil pentru operațiile financiare și contabile generale ale Agenției conformStandardelor de contabilitate din Moldova;

Sarcinile de bază:

  • Organizarea metodologiei de contabilitate și de raportare în conformitate cu Standardele de contabilitate din Republica Moldova;
  • Pregătirea bugetului anual asupra costurilor;
  • Înregistrarea cu autoritățile fiscale locale și asigurarea ca toate rapoartele financiare și fiscale statutare să fie pregătite în timp util;
  • Stabilirea procedurii de raportare interne și externe, inclusiv administrarea contului, pentru a reflecta situația financiară a agenției;
  • Asigurarea ca toate articolele de venituri și cheltuieli să fie înregistrate în registrele locale și cărți în conformitate cu cerințele juridice din Republica Moldova și politica contabilă a ADR;
  • Organizarea salarizării angajaților;

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

Cerințele specifice:

  • Licențiat în Economie, de preferință, Finanțe și Contabilitate;
  • 3 ani de experiență ca contabil;
  • Cunoștințe profunde și experiență în lucrul cu Standardele de Contabilitate ale Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a legislației Republicii Moldova;
  • Abilități excelente de comunicare;
  • Abilități de lucru cu informația, analiză și sinteză;
  • Cunoștințe de operare la calculator: aplicațiile Microsoft (Word, Excel, Acces, PowerPoint) și Internet.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Funcție vacantă: Specialist în comunicare

Scopul general al funcției:

  •  Să asigure îndeplinirea calitativă a sarcinilor și atribuțiilor ce țin de relațiile cu mass-media ale ADR Nord

Sarcinile de bază:

  • Să asigure politica de transparență a Serviciului de Presă, gestionează imaginea publică a instituției pe plan intern și extern, relațiile acesteia cu societatea, structurile statului și cetățenii;
  • Să ofere reprezentanților mass media informații veridice despre activitatea agenției;
  • Să participe la organizarea și desfășurarea conferințelor de presă ale factoriilor de decizie ai instituției;
  • Să realizeze și să mențină o permanentă legătură cu Agențiile de presă, posturile TV și radio, precum și cu edițiile periodice și cotidiene;
  • Să realizeze comunicate de presă;
  • Să gestioneaze și să monitorizeze plasarea informației pe site-ul oficial al ADR Nord;

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

Cerințele specifice:

  • Studii superioare, de licență sau echivalente, preferabil în domeniul jurnalistic, relațiilor cu publicul;
  • Cursuri de perfecționare profesională în domeniul relațiilor cu publicul, administrației publice.
  • Cunoașterea legislației în domeniu;
  • Cunoașterea managementului relațiilor cu publicul;
  • Atitudini/comportamente - respect față de oameni, spirit de inițiativă, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendință spre dezvoltare profesională continuă.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Funcție vacantă: Jurist

Scopul general al funcției:

  • Este asigurarea juridică a activității ADR Nord 

Sarcinile de bază:

  • Coordonarea exercitării controlului aplicării în cadrul agenției a legislației;
  • Coordonarea acordării asistenței metodologice în domeniu;
  • Reprezintă, în modul stabilit, interesele agenție în instanțele judecătorești și alte organe;
  • Răspunde de efectuarea, în termenii stabiliți, a controalelor și a activității de monitorizare și evaluare;
  • Răspunde de examinarea în termen a petițiilor ce țin de domeniul de activitate;
  • Răspunde de corespunderea cu legislația în vigoare a dispoziților, ordine, regulamente și a altor documente vizate;

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

Cerințele specifice:

  • Studii superioare, de licență sau echivalente în drept;
  • Cunoașterea legislației în domeniu;
  • Cunoașterea managementului;
  • Abilități bune de comunicare;
  • Abilități de lucru cu informația, analiză și sinteză;

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Funcție vacantă: Manager de oficiu

Scopul general al funcției:

  •  Oferirea serviciilor superioare de secretariat, cancelarie și sprijin administrativ directorului ADR, personalului și CRD-ului pentru a asigura că serviciile sunt furnizate într-un mod efectiv și eficient. 

Sarcinile de bază:

  • Asigurarea unor servicii de asistență în birou pentru a asigura eficiența și eficacitatea în cadrul ADR;
  • Recepționarea, direcționarea și reproducerea apelurilor telefonice și mesajelor de fax;
  • Menținerea sistemului general de evidență și înregistrarea corespondenței;
  • Asistență în planificarea și pregătirea ședințelor, conferințelor și apelurilor telefonice de conferință;
  • Răspunde la solicitări publice;
  • Direcționarea publicului larg la membrul personalului corespunzător;
  • Menținerea unui inventar adecvat al materialelor de birou;
  • Procesarea textuală a tuturor documentelor oficiale;

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii moldovenești oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

Cerințele specifice:

  • Studii superioare, de licență sau echivalente în drept;
  • Cunoașterea legislației în domeniu;
  • Cunoașterea managementului;
  • Abilități bune de comunicare;
  • Abilități de lucru cu informația, analiză și sinteză;

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail Dosarul de concurs:

1.      CV - ul (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevant pentru postul respectiv); 

2.     Copia buletinului de identitate;

3.      Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare (por fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale p/u a verifica veridicitatea lor);

4.      Copia carnetului de muncă (por fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale p/u a verifica veridicitatea lor);

Data limită pînă la care poate fi depus Dosarul de concurs 28.04.2011 

Tel/fax. - 231 6 19 80

e-mail adrnord@gmail.comoffice@adrnord.md  

adresa poștală - MD-3100, mun. Bălți, piața V. Alecsandri 8a

persoana de contact - Bejan Olga, specialist cadre

Copyright © 2024 Agenția de Dezvoltare Regională Nord