print
Concurs pentru ocuparea unui post vacant la Agenția de Dezvoltare Regională Nord
15.06.2012
2089 accesări

Agenția de Dezvoltare Regională Nord, Secția management proiecte.  

Funcție vacantă: Specialist în elaborarea, implementare și monitorizarea proiectelor /INGINER-CONSTRUCTOR/ (1 unitate)

Scopul general al funcției: Oferirea asistenței în elaborarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor și activităților programului din cadrul Agenției.

Sarcini de bază:

1. Asistă la pregătirea profilurilor proiectului, inclusiv elaborarea bugetelor și implementarea orarelor,

2. Asistă la implementarea generală și managementul programelor / proiectelor incluse în programul Agenției,

3. Monitorizarea alocărilor, cererilor pentru eliberarea fondurilor, angajamentelor de fonduri și plăți a conturilor restante cu privire la programele / proiectele individuale;

4. Monitorizarea eliberării fondurilor pentru contractanți, consultanți, furnizori și prestatori de servicii;

5. Asigurarea prezentării, revizuirii și aprobării în timp util a documentelor de proiect;

6. Asistarea în pregătirea ofertelor de proiect, termenilor de referință și conceptelor de proiect;

7. Dezvoltarea implementării proiectului și indicatorilor de performanță în legătură cu managementul și convenirea asupra cerințelor de raportare;

8. Asistarea în evaluarea licitațiilor și pregătirea rapoartelor de evaluare;

9. Implementarea strategiei de monitorizare și evaluare a proiectului și recomandarea modificărilor pe baza experienței transferabile;

10. Stabilirea liniilor directoare, privind monitorizarea și evaluarea proiectului pentru diferite componente ale proiectului;

11. Coordonarea cu Directorul și alți membri ai personalului ADR ca să fie îndeplinite cerințele de asigurare a monitorizării și evaluării;

12. Propune modalități de a introduce constatări de monitorizare și evaluare în luarea deciziilor;

13. Coordonarea vizitelor la fața locului și consultărilor cu părțile interesate anumite ale programului / proiectului;

14. Întocmirea și prezentarea rapoartelor în ceea ce privește rezultatele obținute cu privire la programele / proiectele din cadrul competenței lui / ei;

15. Asistarea directorului în pregătirea rapoartelor periodice privind activitățile, orarul și starea financiară a tuturor componentelor proiectului într-un format de raportare standard, în conformitate cu cerințele Guvernului, precum și ale altor agenții de finanțare;

16. Să verifice corectitudinea devizelor prezentate de contractanții ADR Nord;

17. Să verifice:

  • proiectele tehnologice privind execuția lucrărilor de construcție;
  • procedurile tehnice de execuție a lucrărilor;
  • programele de verificare a execuției;
  • proiectele de organizare a execuției (organizare de șantier);
  • graficele de execuție a lucrărilor aferente exigențelor esențiale;
  • procesele-verbale privind lucrările ascunse.

18. Să exercite controlul execuției lucrărilor conform programului de verificare;

19. Să controleze modul în care se efectuează recepția calitativă a materialelor și a elementelor de construcție;

20. Stabilește relații optime cu operatorii economici și APL, pentru rezolvarea în timp util si în bune condiții a tuturor problemelor apărute pe parcursul desfășurării activității de construcție;

21. Răspunde pentru calitatea negocierii contractelor / actelor adiționale cu operatorii economici;

22. Efectuarea altor sarcini aferente, după necesitate.

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Studii superioare în domeniul construcțiilor civile (inginer-constructor);
  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoașterea excelentă a limbii române, oral și scris. Cunoașterea limbilor rusă și engleză, la nivel de comunicare, va fi un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului; abilități de lucru în programele Microsoft Office.

Cerințele specifice:

  • Studii superioare în domeniul construcțiilor civile, minimum 3 ani (inginer în construcție);
  • Cunoștințe temeinice privind: sistemul de calitate în construcții, documentele, conform legislației în vigoare ce reglementează activitatea în proiectări și executarea construcțiilor, recepția construcțiilor etc., întocmirea și analiza devizelor la lucrările preconizate etc.
  • Abilitatea de a construi și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
  • Cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public;
  • Experiență profesională în domeniul construcțiilor;
  • Abilitatea de a construi și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
  • Cunoașterea regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public.

Documentele ce urmează a fi prezentate:

  • CV-ul (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevantă pentru postul respectiv);
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copii ale documentelor care certifică nivelul educațional: titluri / diplome / certificate, în confirmarea studiilor obținute - pentru funcțiile care necesită asemenea cunoștințe sau calități;
  • Copia cărții de muncă, ca dovadă documentară a experienței de muncă anterioare, cu excepția cazurilor în care persoana este angajată pentru prima oară.

Cererea și documentele pentru participare pot fi prezentate la adresa:

Agenția de Dezvoltare Regională Nord, mun. Bălți, Piața Vasile Alecsandri, 8A

Tel.: /231/ 61980

E-mail: adrnord@gmail.com; office@adrnord.md

Data limită pentru prezentarea documentelor: 30.06.2012

Copyright © 2024 Agenția de Dezvoltare Regională Nord