|
Prima - Oportunități de finanțare - Granturi mici pentru afacerile inițiate de femei
Ești femeie? Ai o afacere cu o activitate pe piață până la doi ani? Dorești să obții finanțare nerambursabilă în cadrul Programului „Femei în Afaceri”? Din 3 septembrie, lansăm un nou Apel de granturi mici pentru afacerile initiate de FEMEI. La Concurs pot concura companiile active pe piață până la 2 ani, inițiate și gestionate de femei.
Termen-limită: 30 septembrie 2021. Date de contact pentru mai multe informații:
APLICĂ ȘI TU PENTRU A FI ÎN TOPUL FEMEILOR DE SUCCES! Criteriile de eligibilitate, prevederile Concursului, precum și alte detalii privind desfășurarea acestuia, sunt descrise în Extrasul din Manualul Operațional al Programului „Femei în Afaceri”: https://www.odimm.md/ro/femeiinafaceri Actele anexate urmează a fi semnate prin semnătura electronică avansată calificată și atașate la formularul dat. Cum semnez electronic un act? Pentru a face cunoștință și a putea completa operativ formularul de aplicare electronic puteți descărca versiunea .doc a Formularului de aplicare pentru a pregăti răspunsurile și actele necesare: 1. Formularul de participare inclusiv anexele privind investițiile și previzionările financiare; 2. Extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice și întreprinzătorilor individuali / Extras din Registrul Gospodăriilor Țărănești (cu cel mult 3 luni actualitate înaintea aplicării la Program); 3. Documentele de constituire ale întreprinderii: Decizia de înregistrare a persoanei juridice / Fișă de înregistrare a gospodăriei țărănești; 4. Buletinul de identitate al administratorului și fondatorilor; 5. Certificatul eliberat de bancă cu privire la contul bancar; 6. Cerere de participare la componenta Finanțare; Descarcă 7. Declarația pe propria răspundere privind corespunderea cu originalul a actelor furnizate (se completează lista actelor atașate la Formular, care sunt scanate/copiate de pe originalul acestora); Descarcă 8. Certificat privind lipsa sau existența datoriilor la bugetul de stat sau completează Declarația; (formular tipizat - Descarcă) 9. Declarație privind beneficierea de ajutoare de stat din contul altor Programe de suport; (formular tipizat - Descarcă) 10. Licența și/sau Autorizația (în cazul în care conform legislației în vigoare este prevăzut expres necesitatea licenţierii activității desfășurate); 11. Situația financiară a întreprinderii pe parcursul ultimilor 1-2 ani de activitate sau de la înființarea întreprinderii (după caz); 12. Titlu de proprietate pentru sediul/ terenul unde își desfășoară activitatea economică (locațiune/ comodat/ arendă); 13. Alte documente relevante în vederea descrierii afacerii (ex. oferte, contracte etc.) (după caz).
|